نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 32 اسلاید
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 8 فنون اقناع 2 (درس اختیاری) در درس های گذشته با پرکاربردترین فنون و روش های تأثیر گذاری فرستندگان پیام بر مخاطبان (فنون اقناع) آشنا شدید. برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتار، نگرش ، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنونی پیچیده تر یا ترکیبی از فنون استفاده می شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد. در این درس با تعدادی از این فنون آشنا می شوید. فعّالیت گروهی متن صفحات بعد را با روش((جیگ سا)) به هم آموزش دهید. یعنی:
به گروه های پنج یا شش نفره تقسیم شوید، به هر یک از اعضای گروه، شماره ای داختصاص دهید.